top of page

Zvyšte spokojenost zákazníka

Vytvořte silné spojení se svými zákazníky prostřednictvím vůně.

Marketingové výzkumy

Chůze v obchodě nebo v hotelu by měla být zážitkem, která přitahuje všechny smysly. Obchodníci se tradičně zaměřují na zrak a sluch a zanedbávají jeden z nejdůležitějších smyslů: čich.

 

Být jedinečný a jiný od konkurence je klíčové pro všechny značky, které chtějí zlepšit zákaznický komfort a vůně jim toho mohou pomoci dosáhnout. Logo vytvořené pomocí vůně funguje jako vizuální logo a pomáhá zákazníkovi snadno identifikovat a zapamatovat si značku. 

 

Marketingoví manažeři by se měli zaměřit na profesionální provonění, jelikož dle Forbes magazínu bude 89% marketingových manažerů považovat zákaznický komfort za hlavní cíl odlišení se od konkurence do konce roku 2017 .

"Lidé si mohou zapamatovat na
10 000 pachů, mohou vyvolat vzpomínky, které nás mohou dostat až do našeho dětství."

Dlouhodobá paměť

Skutečnost, že si člověk může velmi dlouho vůně uchovat v paměti, umožňuje značkám vytvářet silné spojení se svými zákazníky prostřednictvím vůně. 

 

S růstem a rozvojem on-line podnikání je to rozhodně obrovská výhoda pro podniky s kamennými obchody nebo místy, které jim umožňují poskytnout klientům lepší komfort.

"Na základě vlastního výzkumu v této oblasti jsem přesvědčen, že role vůně je silným prostředkem komunikace se zákazníky, bez ohledu na to s čím člověk podniká podniká."

 

Profesor Spence, Experimentální psychologie na Oxfordské univerzitě

Fakta a studie

Výzkum od ICM zjistil, že více než polovina spotřebitelů říká, že milují své oblíbené obchody kvůli své atmosféře.

bottom of page