Příjemný luxus
"Rolex"
-
Díky použití vůně se znatelně prokázala
zvýšená ochota nakupovat
Koncept
Vůně ve spojení s nejznámější hodinářskou firmou na světě. Stejně jako patří vroubkovaná luneta k nezaměnitelným znakům této nejprodávanější značky na světě, bylo i našim úkolem vytvořit nezaměnitelnou vůni, která pomůže podpořit emoce při výběru a spojit jedinečný zážitek z nákupu s jedním z nejsilnějších smyslů, kterým je čich.
Strategie
Jelikož lidé, kteří nakupují tuto značku hodinek jsou opravdu velice různorodí, tak i samotný charakter vůně musel být neutrální a především podprahový.
Branding
Díky naší dlouhodobé spolupráci nás najdete ve všech buticích Carollinum.
Máte zájem o aroma marketing?
Neváhejte nás kontaktovat.
Informace o zpracování osobních údajů:
Prostřednictvím kontaktního formuláře si uložíme Vámi uvedenou emailovou adresu a následně Vám na ni zašleme odpověď na Váš dotaz, a to proto, že takový postup je pro zodpovězení Vašich dotazů nezbytný. Váš email nevyužijeme pro žádné jiné účely a nepředáme jej nikomu dalšímu.
Bližší informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete v našich zásadách ochrany osobních údajů.