Zvyšte vaše prodeje pomocí vůně
Marketingové výzkumy
Všechny naše zkušenosti jsou silně spojené s našim čichem. Naše čuchová sliznice, pomocí které vnímáme vůně, je spojena s naším limbickým systémem mozku, který zpracovává emoce a vzpomínky .
To znamená, že emocionální asociace posílí za pomocí čichu, to co se nám líbí i to co ne. Pozitivní spojení mezi vůní a místem vytvoří emocionální spojení s místem, kde jsme se cítili příjemně. V obchodě to bude hlavní faktor, který bude ovlivňovat naše rozhodnutí o nákupu.
Vybráním správné vůně pro Vaši prodejnu, restauraci nebo showroom vytvoříte emocionální vazbu se svými zákazníky, což povzbudí jejich záměr koupit a pravděpodobně uvidíte nárůst prodeje, jak tomu dokládají studie níže.
Použijte vůni k vytvoření emocionálního propojení a povzbuďte tak zákazníky k nákupu!