top of page

Zvyšte vaše prodeje pomocí vůně

Marketingové výzkumy

Všechny naše zkušenosti jsou silně spojené s našim čichem. Naše čuchová sliznice, pomocí které vnímáme vůně, je spojena s naším limbickým systémem mozku, který zpracovává emoce a vzpomínky .

 

To znamená, že emocionální asociace posílí za pomocí čichu, to co se nám líbí i to co ne. Pozitivní spojení mezi  vůní a místem vytvoří emocionální spojení s místem, kde jsme se cítili příjemně. V obchodě to bude hlavní faktor, který bude ovlivňovat naše rozhodnutí o nákupu.

 

Vybráním správné vůně pro Vaši prodejnu, restauraci nebo showroom vytvoříte emocionální vazbu se svými zákazníky, což povzbudí jejich záměr koupit a pravděpodobně uvidíte nárůst prodeje, jak tomu dokládají studie níže.

Použijte vůni k vytvoření emocionálního propojení a povzbuďte tak zákazníky k nákupu!

Fakta a studie

Novotel zvýšil prodej snídaně, kávy a pečiva tím, že ráno rozptýlil vůni kávy.

bottom of page